7/24 Destek
+90 (232) 265 39 54
E-Posta
info@ermatmakina.com.tr
adres
1348 Sokak No: 3/B Konak/İzmir TÜRKİYE
Fiyat Teklifi Alın
Ürünlerimiz Hakkında Bilgi Almak İçin Bizimle İletişime Geçin.
Sık Sorulan Sorular
Hangi aksesuarlar makineme uygundur?
Makineniz için hangi aksesuarların uygun olduğunu kullanım kılavuzundan veya internet sitemizden kontrol edebilirsiniz. Lütfen dikkat: Ev ve Bahçe serisi makinelerin cihazları Profesyonel serisi makineler ile uyumlu değildir.
Ermat Makina'da garanti kapsamında onarım prosedürü nasıldır?
Ermat Makina, makinelerin amacına uygun kullanılması koşuluyla, malzeme ve imalat hatalarını kapsayan iki yıl süreli garanti vermektedir.
Makinenizin garanti kapsamında ücretsiz onarılması için, lütfen aşağıdaki adımları izleyin:
- Makinenizi mukavva bir ambalaj içine paketleyin,
- Arızanın kısa bir açıklamasını ve satın alma belgenizi ekleyin,
- 0 (232) 265 39 54 numaralı Müşteri Destek Hattı’ mızdan bize ulaşın.
Makine bilgilerini ve eklemiş olduğunuz belgeleri (örn. fatura) kullanarak, teknisyenlerimiz bir garanti/iyi niyet işleminin mümkün olup olmayacağına karar verecektir. Lütfen garanti klavuzumuzdaki garanti koşullarını da inceleyiniz.
Eğer bir makine aksesuarını garanti kapsamında değiştirmek isterseniz, lütfen arızanın kısa bir açıklamasını ve satın alma belgesini bize gönderin.
Ne zaman garanti kapsamında bir talep yapılabilir?
Ermat Makina özel müşterilerine Ev ve Bahçe ürünlerinde, satın alma tarihinden itibaren, malzeme ve işçilik hatalarını kapsayan iki yıl garanti vermektedir. Garanti süresinin kanıtı olarak satın alma belgesini saklamanız gereklidir.
Aşağıdaki durumlarda garanti talebinin geçersiz olacağına dikkat edin:
- Eğer makinenizi kullanım amacı dışında kullanırsanız (örneğin, bir Ev ve Bahçe cihazını ticari amaçlı kullanırsanız).
- Onarımı kendiniz yapmak için makinenin içini açarsanız.
Nereden yedek parça satın alabilirim?
Kullanım kılavuzunun son sayfasında listelenmiş olan tüm yedek parçaları yetkili bayi ve servislerimizden sipariş edebilirsiniz.
Güvenlik gerekçesiyle, diğer parçalar sadece eğitim almış servis noktalarımız tarafından değiştirilebilir. Servis ortaklarımızın yedek parça listelerine erişim hakları bulunmaktadır ve size makinenin bulunduğu yerde tavsiyelerde bulunabilirler.
Eğer kullanım kılavuzunda listelenmiş olan bir yedek parçayı garanti kapsamında değiştirmek isterseniz, lütfen arızanın kısa bir açıklamasını ve satın alma belgesini bize gönderin. Bir garanti işleminin mümkün olup olmayacağını değerlendireceğiz.
Temizlik sonuçlarını nasıl iyileştirebilirim?
- Birlikte verilen deterjan konsantresini (20 ml) birlikte verilen püskürtme şişesine koyun ve üzerini su ile doldurun.
- Pencere camlarının ne kadar kirli olduğuna bağlı olarak, birkaç kez temizlik yapmanız gerekebilir. Bu işlem sırasında temizlik maddesi solüsyonunun kurumasına izin vermeyin.
- Pencere elektrikli süpürgesini sünger kısmı pencere camına dik olacak şekilde tutun ve çok fazla bastırmayın.
- Ayrıca biriken artıklar nedeniyle süngeri düzenli aralıklarda temizlemenizi tavsiye ederiz. Sünger yana doğru çekilerek çıkarılabilir. Eğer sünger aşınmışsa, değiştirilmesi gerekir.
- Tamamen nemlenmesi için pencere camına su püskürtün.